Αγγλικά για όλους

αγγλικά για παιδιά

Αγγλικά για παιδιά

Είναι αλήθεια πως οι συνθήκες εκμάθησης των Αγγλικών έχουν αλλάξει άρδην τα τελευταία χρόνια. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η καθημερινή έκθεση μας στα Αγγλικά έχουν καταστήσει την πρόσβαση στην ξένη γλώσσα ευκολότερη από ποτέ.

Το ζητούμενο πλέον δεν είναι οι μαθητές να «ακούσουν» Αγγλικά (passive learners) αλλά να ΓΡΑΨΟΥΝ και να ΜΙΛΗΣΟΥΝ Αγγλικά (active learners) με τρόπο που θα τους βοηθήσει να ενσωματωθούν και να αλληλεπιδράσουν αποτελεσματικά σε διεθνές περιβάλλον.

Εδώ έρχεται να προστεθεί μια ακόμη παράμετρος-κλειδί: το ιδιαίτερο και ξεχωριστό μαθησιακό προφίλ του κάθε μαθητή. Η σημερινή τάξη σφύζει από διαφορετικότητα και δημιουργικότητα, απόρροια της προσπάθειας των μαθητών να δημιουργήσουν τη δική τους ταυτότητα, με έναν τόσο θαυμαστό και μοναδικό τρόπο που αντικατοπτρίζει τον έμφυτο ζήλο να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και να ανταποκριθούν στα πολλαπλά ερεθίσματα του κόσμου εντός και εκτός τάξης.

Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να ορίσει κανόνες και να κατηγοριοποιήσει προσωπικότητες και ταλέντα, η γνωστή σε όλους, σπάθη της αξιολόγησης: ένα παρωχημένο εκπαιδευτικό πρότυπο που βάζει ‘ταμπέλες’ και ορίζει ‘κριτές’, διακρίνει τον ‘καλό’ και τον ‘κακό’ μαθητή αντί να προσφέρει εξατομικευμένες μαθησιακές λύσεις και κίνητρο για εκμάθηση. 

Πώς όμως μπορούν όλα αυτά να εναρμονιστούν υπό το πρίσμα της διδασκαλίας;

Στην προσπάθεια μας να προσαρμοστούμε στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες που απαιτεί η ξενόγλωσση εκπαίδευση και να διαμορφώσουμε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον με σεβασμό στο προφίλ του/ της εκάστοτε μαθητή/ μαθήτριας επιλέγουμε:

Ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα
Όσο μικρότερη η ηλικία τόσο μικρότερος ο αριθμός των μαθητών που παρακολουθούν το μάθημα (Junior τμήματα με μέγιστο 5 μαθητές) και για τις μεγαλύτερες ηλικίες ο μέγιστος αριθμός δεν ξεπερνάει τους 8 μαθητές ανά τάξη.

Ελάχιστες δυνατές ώρες διδασκαλίας ανά επίπεδο
Ο αυστηρά μικρός αριθμός μαθητών ανά τμήμα, μας επιτρέπει να καλύπτουμε την ύλη ανά επίπεδο σε πολύ λιγότερες ώρες από οποιονδήποτε άλλον εκπαιδευτικό χώρο.

Δεν δίνουμε βαθμούς γιατί απλά ΔΕΝ πιστεύουμε σε αυτούς
Η αξιολόγηση της προσπάθειας των μαθητών μας γίνεται για τα μικρότερα επίπεδα μέσα από την επικοινωνία με τους γονείς ενώ όσο ενηλικιώνεται ο μαθητής/ η μαθήτρια προσπαθούμε να δώσουμε τα κίνητρα και το feedback που απαιτείται τόσο μέσα από practice tests όσο και με την επικοινωνία με τον ίδιο/ την ίδια και με τον γονέα/ κηδεμόνα, αναγνωρίζοντας την ανάγκη να διαμορφώσουμε έναν/ μια autonomous learner.  

Αυτό που πρωτίστως μας ενδιαφέρει είναι οι μαθητές μας να αποκτούν γνώσεις που θα τους κάνουν ικανούς να εξελίσσονται και μετά την αποφοίτησή τους. Το ταξίδι της γλώσσας δεν τελειώνει ποτέ .

Αγγλικά για ενήλικες

Αγγλικά για ενήλικες

Εδώ μιλάμε για μια άλλη κατηγορία μαθητών όπου μια μαθητικό-κεντρική προσέγγιση (student-centred learning) είναι απαραίτητη προκειμένου ο μαθητής/ η μαθήτρια να πετύχει τους ‘στόχους’ του/ της.

Ο χρόνος, τα εργαλεία και η μέθοδος διαφέρουν ανάλογα με την τριβή που έχει ο/ η υποψήφιος με τα Αγγλικά και τον επικείμενο στόχο όπως την κατάκτηση πτυχίου γλωσσομάθειας (Β2, C1, C2) ή την επιτυχία σε εξετάσεις IELTS, TOEFL, TOEIC, SAT, GRE – Αγγλικά για Δικαστικό Σώμα (ΕΣΔΙ), Αγγλικά για Δημόσια Διοίκηση (ΕΣΔΔΑ), Αγγλικά για Διπλωματικό Σώμα – ή απλά ένα ‘φρεσκάρισμα’ της γνώσης των Αγγλικών για προσωπικούς ή επαγγελματικούς λόγους (English for Specific Purposes).

Για τον λόγο αυτό επιλέγουμε

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ μαθήματα ή ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ groups (2-3 ατόμων) που θα επιτρέψουν στους ενήλικες μαθητές μας να πετύχουν τον στόχο τους σε σύντομο χρονικό διάστημα

Αγγλικά για όλους

Διεύθυνση

Χρυσοστόμου Σμύρνης 44, Μοσχάτο 18344

+30 210 9419533

mralexmoschato@gmail.com